سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفر به اسپانیا چه هزینه های رایجی دارد؟

بعد از این که شهر یا کشور مورد نظر را برای سفر خود انتخاب کردید برآورد هزینه های سفر قطعا از اولویت دوم در سفر به حساب می آید. در این بخش هزینه های رایج سفر به اسپانیا را بررسی می کنیم. اول از هرچیزی هزینه هتل و محل اقامت : تقریبا هزینه های اجاره هتل در اسپانیا به نسبت دیگر کشورهای اروپایی ارزان تر و مناسب تر می باشد. مثل تمامی هتل های دنیا نرخ اتاق های 1 تخته با دو تخته، هتل سه ستاره با 5 ستاره و امکانات ویژه برای اتاق های ویژه متفاوت و گوناگون است. طبق نظرات بیشتر سایت ها قیمت اجاره یک شب هتل از 60 هزار تومان(15 یورو) تا 200 هزار تومان(45 یورو) متغیر بوده که همه ی این اختلاف قیمت به ساره های هتل و امکانات اتاق هایش بستگی دارد. البته این قیمت ها مربوط به هتل های مرکز شهر می باشد برای گردشگران تور اسپانیا که به دنبال هتل آپارتمان های ارزان قیمت هستند می توانند با فاصله دور تر از مرکز شهر به دنبال محل اقامت باشند.

البته برای ما ایرانی ها که احترام خاصی برای خورد و خوراک خود قائل هستیم انتخاب یک رستوران با خوراک های با کیفیت و قیمتی مناسب از اولویت دوم در سفر به اسپانیا می باشد. پس از دیگر هزینه های رایج سفر به اسپانیا غذا و خوراکی: قبل از این که قیمت های خوراکی و غذاها را برای شما گردشگران عزیز توضیح دهیم باید بگوییم تمامی این قیمت ها با اختلاف کمی در فصل ها و گذشت سال ها می تواند متغیر باشد. میل کردن یک وعده غذایی به همراه نوشیدنی با کیفیت و مناسب چیزی در حدود 11 تا 16 یورو هزینه دارد. اما همین یک وعده غذا به همراه پیش غذا، نوشیدنی و دسر در یک رستوران شیک و مجلل بین 25تا 35 یورو برای شما هزینه دارد. فست فودهای معتبر جهانی مانند مک دونالد نیز در سطح شهر وجود دارد که قیمت های تقریبا مشخص دارند. و در آخر هم غذاهای سنتی و ساندویچ های اسپانیاای را می توانید از 3 تا 8 دلار ، بسیار ارزان و کیفیتی متعادل تهیه و نوش جان کنید.
از دیگر هزینه های رایج در سفر به اسپانیا می توان به هزینه های رفت و آمد در سطح شهر اشاره کرد: تمامی وسایل نقلیه عمومی اعم از اتوبوس، تاکسی، ون های مسافربری، مترو، قطار های پر سرعت و کم سرعت برای تردد گردشگران تور اسپانیا در سطح شهر با قیمت های متغیر وجود دارد. هزینه مترو و اتوبوس بین 1 تا 3 یورو، تاکسی و ون های مسافربری 4 تا 9 یورو و هزینه های قطارها به نسبت مسافت مختلف می باشند.
به طور کلی هزینه های رایج سفر به اسپانیا در فصول مختلف برای گردشگران تور اسپانیا متفاوت است ولی  با هزینه کم و مناسب می توانید سفری خوب را برای خود و خانواده تان در این کشور رقم بزنید.
تور اسپانیا

بهترین زمان برای لذت بردن از سواحل جنوب اسپانیا

تابستان های اسپانیا بسیار گرم است و در برخی نقاط کشور دما بیشتر از 40 درجه سانتی گراد است و این یعنی احتمالا نمی خواهید در طول روز در معرض آفتاب باشید. اواخر بهار و اوایل پاییز هوا معتدل تر است و زمان مناسبی برای لذت بردن از سواحل کوستا دل سول می باشد.

بهترین زمان برای لذت بردن از موسیقی زنده اسپانیا

در دو شهر بزرگ اسپانیا یعنی مادرید و بارسلون، فعالیت های فرهنگی و تفریحات شبانه بسیار رایج است. اگر مشتاق بازدید از موزه ها و گالری ها هستید، میخواهید در خیابان گاتیک کوارتر گردش کنید یا در گلدن تریانجل قدم بزنید بهتر است در زمستان به اسپانیا سفر کنید تا از شلوغی ها نیز در امان بمانید. بهار و پاییز نیز فصل های مناسبی برای سفر به اسپانیا هستند اما ممکن است با بارش باران همراه باشد.

 

تور اسپانیا

بهترین زمان لذت بردن از غذاهای اسپانیایی

حقیقت این است که در تمام روزهای سال غذای خوب در سرتاسر اسپانیا وجود دارد اما در بعضی زمان های خاص می توانید از غذاهای برجسته اسپانیایی لذت ببرید. در فصل بهار و پاییز معمولا محصولات محلی رسیده اند . پاییز، فصل قارچ های خوراکی نیز می باشد. در فصل تابستان نیز انواع غذاهای لذیذ مثل غذاهای سبک، سالاد، سوپ سرد و ماهی کبابی وجود دارد.

 

تور اسپانیا

بهترین زمان برای سفر خانوادگی به اسپانیا

اگر قصد دارید در ایام تعطیلات مدارس به کشور اسپانیا سفر کنید، تعطیلات بهاری بهترین زمان برای کاهش هزینه تور اسپانیا است چراکه هوا نیز بسیار مطبوع است (زیاد گرم نیست) و می توانید فعالیت های زیادی انجام دهید. بسیاری از کسب و کارها در ماه آگوست تعطیل هستند و افراد محلی نیز به تعطیلات سالیانه می روند بنابراین لازم است قبل از برنامه ریزی سفر از باز بودن مکان های مورد نظر اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید کریسمس خود را به همراه جشن های سنتی و فضایی کاملا گرم و خانوادگی در کنار فعالیت های فرهنگی و گردهمایی های عمومی در کشور اسپانیا بگذرانید.